środa, 18 grudnia 2013

Kwiatowa spódnica z prostokąta dla siostry

Muszę w końcu zebrać się w sobie i dokończyć moje zaczęte projekty. Stos rzeczy to uszycia
czy przerobienia przekładam co rusz to w inne miejsce,powinnam wziąć się za swoje lenistwo.. 
Moja lidlowa maszyna do szycia znów się zepsuła:(... już trzeci raz powędruje do naprawy gwarancyjnej.Trafiłam chyba na jakiś felerny egzemplarz, bo dużo osób jest z niej zadowolonych, tylko moja chyba mnie nie polubiła.. 
Dziś przedstawiam Wam dawno już zapowiedzianą spódnicę uszytą dla siostry.
Jest to chyba najprostsza spódnica możliwa do uszycia, z prostokąta. Tylko z tą tkaniną miałam troche problemu, szyfon strasznie przesuwał mi się pod stopką, ale starałam się jak tylko mogłam.


W trakcie świąt postaram się umieścić zdjęcia spódniczki przerobionej ze starej bluzeczki
w kropki.
Tym czasem serdecznie Was pozdrawiam :) 
Miłej nocy :*
Ewelina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz